من خیلی خیلی آدمِ "اگه تکست نداد یعنی نمیخواد حرف بزنیم،
من خیلی خیلی آدمِ "اگه تکست نداد یعنی نمیخواد حرف بزنیم، پس منم تکست نمیدم" هستم.
- ۱۳.۲k
- ۱۱ شهریور ۱۴۰۱
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط