باید برا دوستم گاو بکشیم

باید برا دوستم گاو بکشیم
دیدگاه ها (۱۱)

اینم ارام جان با نامزادش ایشالا پای هم پیر شین

اوق اوق

بهش گفتم تو جنبه ماشین نداری نخر اخر رفت تو کلم ها

اینم بی احتیاطی دوستمون

آرامشتو برا گاو جماعت از دست نده..

همه باید زجر بکشیم🤡🤣#کلیپ#مود#ریلز#فوتبال#بارسا

رفته بودیم خونه دوستم و اون یکی دوستم هم بود.رفته بودیم نقاش...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط