بر بوم دل تنگ خودم آه کشیدم

بر بوم دل تنگ خودم آه کشیدم
در فکر تو بودم که رخ ماه کشیدم....

در حسرت دیدار تو ای ماه مجسم
رنگی به تماشا زدم و آه کشیدم

پاکی تو را وقت تجسم به نگاهی
با اشک وضو کردم آنگاه کشیدم ...

بااین نگرانی که توچشمی نخوری باز
چشمان قشنگ توبه اکراه کشیدم ...

لبهای تورامیکشم ومیچشم انگار
ای وای ازآن لب که به این راه کشیدم...

چون که خدا یار و نگهدار تو باشد
بر سینه ی تو نقشی از الله کشیدم
دیدگاه ها (۱)

دیشب از دلتنگیت بغض گلویم را شکست / گریه ای شد بر فراز آرزوه...

تمام نفسهاے امروزم را تقدیمت می‌ڪنمتابہ‌دوست داش...

این کوچولوها چند تا لایک دارن

♥ ♥

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط