این هم عکس ست برای عاشقای این انیمه 💜

این هم عکس ست برای عاشقای این انیمه 💜
دیدگاه ها (۹)

کاسپلی کدوم قشنگ تره؟

من از حرف کاکاشی خوشم اومد شما چطور

چشمای کدوم قشنگ تره ؟🤔

اگه اجازه داشتید یکی رو بکشید کی رو میکشتید ؟💜

برای اونی که عشق عزیزش رو از دست داده و این ست ها ناراحتش می...

عاشقای انیمه لایک فالو یادتون نرع❤🙃

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط