دوستای مهربونم
دوستای مهربونم
یه وقت ازمن ناراحت نباشین اگه کسی
رودنبال نمیکنم ورژنم قدیمیه ونمیتونم
کسی رودنبال کنم نمیتونم باورژن
جدیدکناربیام امابهتون سرزدم ومیزنم
وظیفه امه و این وظیفه رو
دوست دارم
همتون رو دوست دارم وخواهشن اگه کسی
ازمن ناراحته ویا گله ای داره بیادزیرهمین
پست واسم کامنت کامنت بزار
فداتوووووون بشم...
یه وقت ازمن ناراحت نباشین اگه کسی
رودنبال نمیکنم ورژنم قدیمیه ونمیتونم
کسی رودنبال کنم نمیتونم باورژن
جدیدکناربیام امابهتون سرزدم ومیزنم
وظیفه امه و این وظیفه رو
دوست دارم
همتون رو دوست دارم وخواهشن اگه کسی
ازمن ناراحته ویا گله ای داره بیادزیرهمین
پست واسم کامنت کامنت بزار
فداتوووووون بشم...
- ۲.۰k
- ۲۶ دی ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۲۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط