فقط گرمای وجود کسی که میتونه گرمت کنه

فقط گرمای وجود کسی که میتونه گرمت کنه
دیدگاه ها (۱)

ازادی حتی بزنی بهم صدمه‌.

هییی فروردین چه زود دارع میگذرع🙂همینجوری که بد شروع شد همینج...

آزادی وجود نخواهد داشت همه تو یه قفس خود ساخته ایم!

هیییی هیچی بهمون نرسید اینم شانس مایه

بهترین لایوی که میتونه وجود داشته باشه::

اونی که میتونه حالمو خوب کنه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط