دوسِت دارَم

دوسِت دارَم
دیدگاه ها (۳)

چِشات قَشَنگتَرین سیاهیِ سَرنِوِشتَم بود

هَر کی میخَندِ کِ خوشحال نیس

ما از سنگیم تو هرچی میخای بگو

من پارتی رو دوست دارممن بدن تورو دوست دارممن داغیه بدنتو دوس...

مثل شعر عاشقانه خواندنت را دوست دارممهمان قلب من باش ماندنت ...

دوست دارم دوست دارم تا آخر جانم 💝

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط