من همیشه همون دوسته خنگ و اعصاب خورد کن بودم😓 😓 😑 😑

من همیشه همون دوسته خنگ و اعصاب خورد کن بودم😓 😓 😑 😑
دیدگاه ها (۳۴)

بیا ببینلایتو داره عر میزنه😐 😐 @arsa1382

جان من یکی بـ من بگه چیکار کنم😐 😐 یـ روز نبودم کار داشتم ق...

والا😂

عاخر ابراز علاقه مون😓 ینی ته ته‌شه😂 @..setare..

همیشه دوست داشتم بدونم اعصاب یکی رو خورد کردن چجوریه😅😅

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط