زباااااا زباااااان زباااااان امروز از شرررررش خلاص شدم

زباااااا زباااااان زباااااان امروز از شرررررش خلاص شدم
اوفیییش
ولی امروز باید برم کلاس زبان
خطم خوجلع یا ن؟؟
دیدگاه ها (۱۶)

جیییییییییغ راح شدمخطم خوفه یا ن؟؟

خخخخ این مثه منه

والا بوخودا

اره■_■

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط