طنز و سرگرمی unknown_man 30897951

دیدگاه ها (۲)

دیگه صدا و سیما باید براتون چیکار کنه؟😂

قاطعانه ترین اولتیماتوم تاریخ

سم صبحگاهی 😂😂😂😂

همه پدرا کلا جنبه باخت ندارن =))))یبار بابامو تو شطرنج بردم....

تادا

#طنز اینا مگه سیب نبودن😅😅😅😅

#طنز خدایی کراشن🫠🫠🫠🫠

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط