‏برای ما هیچوقت هیچی درست نمیشه فقط بدتر میشه ...♡

‏برای ما هیچوقت هیچی درست نمیشه فقط بدتر میشه ...♡
دیدگاه ها (۳)

آرایشگر اولین قیچی رو به موهام زد گفت : موهات خیلی بلنده و ...

دلتنگی آدما به اندازه‌ی حرفاییه که هیچ وقت نمیزننشون

😍 😍

فردا میوفتم خوشحالم ننه ایشالا مشروطی قسمت همهمشروط شدم بیا ...

کسی که ذاتش درست نباشه هیچوقت درست نمیشه

هیچ وقت با یک معذرت خواهی خالی هیچی درست نمیشه😉

شخصاً برای من هیچوقت این آهنگ تکراری نمیشه..

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط