♡پـــایــدار تــا پـــاے دار♡

♡پـــایــدار تــا پـــاے دار♡
دیدگاه ها (۱)

#چرا؟ #خوبان در#جوانی #میمیرنند!

#خاص #نشد یک# لحظه #یادت# جدا زاین#دل!

#هی روزگار#چرا ؟باهام #شدی #ناسازگار

#تلنگر #همچین بزنی برن بالای بالا؛مثل بارون بهاری سال دیگه...

یـِہ نـَفَرْ هـَسْڪـِهْ بــایَدْ بــاشـہْ تــا بــاشَمْبـایَ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط