کاش یک نفر بود

کاش یک نفر بود
که دوستم داشت
که دوستش داشتم
و همین را برای همیشه میگفت
و همین را برای همیشه میگفتم
همین دوستت دارم را
به همین سادگی…
دیدگاه ها (۱)

دلم خوش نیستغمگینم…کسی شاید نمیفهمدکسی شاید نمیداندکسی شاید ...

داشتم به رفیقم میگفتم کراشم و دوستش چه شکلین..

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط