آن شب که دلی بود به میخانه نشستیم
آن شب که دلی بود به میخانه نشستیم
آن توبه صدساله به پیمانه شکستیم
از آتش دوزخ نهراسیم که آن شب
ما توبه شکستیم ولی دل نشکستیم
مولانا
خــــــداے من...
میان این همه چشم
نگاه تو تنها نگاهی ست
ڪہ مرا از هرنگهبان
و محافظی بی نیازمی کند
نگاهت را دراین شب
بهاری برای تمام
عزیزان و دوستانم آرزو می کنم.
عزیزان شبتون بخیر
آن توبه صدساله به پیمانه شکستیم
از آتش دوزخ نهراسیم که آن شب
ما توبه شکستیم ولی دل نشکستیم
مولانا
خــــــداے من...
میان این همه چشم
نگاه تو تنها نگاهی ست
ڪہ مرا از هرنگهبان
و محافظی بی نیازمی کند
نگاهت را دراین شب
بهاری برای تمام
عزیزان و دوستانم آرزو می کنم.
عزیزان شبتون بخیر
- ۶.۸k
- ۲۵ فروردین ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط