چه آقا پسری به به !!! خودمما مسخره نکنید

چه آقا پسری به به !!! خودمما مسخره نکنید
دیدگاه ها (۱۵)

این کلا یه لکه داره اونم معلوم نیست چشمشه یا دماغش یا دهنش !...

توضیح نداره

!!!

بعضی وقتا از دست بعضی رفیقا باید به دشمنت پناه ببری

شیطان کش/اوسی/مارین یاماچیاقا گزارش نکنید انسان باشید دوباره...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط