بیرون آوردنِ دست از خودرو، جریمه دارد
بیرون آوردنِ دست از خودرو، جریمه دارد
رئیس پلیس ترافیک شهری راهور: رانندگانی که حین حرکت دستش را از خودرو خارج کند، 30 هزار تومان جریمه می شوند.
این قانون در استرالیا هم هست
رئیس پلیس ترافیک شهری راهور: رانندگانی که حین حرکت دستش را از خودرو خارج کند، 30 هزار تومان جریمه می شوند.
این قانون در استرالیا هم هست
- ۱.۲k
- ۰۴ اسفند ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط