بچه ها من یه چیزی بگم ممکنه یکی دو روز نباشم واس اینکه شا

بچه ها من یه چیزی بگم ممکنه یکی دو روز نباشم واس اینکه شارژر رو زدم پوکوندمو الان بی شارژرمو گوشیمم داره خاموش میشه پس تا وقتی که شارژ بخرم یا از یکی یه بار شارژر بگیرم یکی دو روزی نیستم😭
بدون گوشیییییی چجورررریییییی زننندگییی کنمممم😭🤣
دیدگاه ها (۸)

واکنش مغز و چشام بعد از نود بار بالا پایین کردن و تغییر پله ...

بچه ها استوری رو پست میکنم چون میدونم ممکنه خیلیا واسشون سوا...

خب خب سلام به همگی شرمنده فعالیتم کم بود (کپشن مهم)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط