سلاام گوگولیا...
سلاام گوگولیا...
نظرتون چیه قانون های پیج رو بزارم؟
خب اولیش اینکه روزی یک پارت گذاشته میشه،بی چون و چرا !
یه بار دیگه بگید زود بزار خودمو میکشم،دیگه ادامه ی فیک رو ندارید
دوم:لطفاااااا انقدر کامنت تکراری نزارید😂خسته شودمممم..یکم انرژی یکم ذوق😭
سوم:اگر حوصلتون سر رفته بگید تا باهم یه پارت از رمان رو بنویسیم(اختیاری*)🌷
یا اگر ایدهای چیزی دارید بهم توی پیوی بگید..حتما تگتون میکنم به عنوان همکار💪🏻🎀
همین بود اگه قانون جدیدی اضافه شد بهتون میگم تا اینجا رو چک کنید🫡
نظرتون چیه قانون های پیج رو بزارم؟
خب اولیش اینکه روزی یک پارت گذاشته میشه،بی چون و چرا !
یه بار دیگه بگید زود بزار خودمو میکشم،دیگه ادامه ی فیک رو ندارید
دوم:لطفاااااا انقدر کامنت تکراری نزارید😂خسته شودمممم..یکم انرژی یکم ذوق😭
سوم:اگر حوصلتون سر رفته بگید تا باهم یه پارت از رمان رو بنویسیم(اختیاری*)🌷
یا اگر ایدهای چیزی دارید بهم توی پیوی بگید..حتما تگتون میکنم به عنوان همکار💪🏻🎀
همین بود اگه قانون جدیدی اضافه شد بهتون میگم تا اینجا رو چک کنید🫡
- ۳۳۹
- ۰۶ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۱۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط