ازبس که ویرانم

ازبس که ویرانم



می توانم طعنه ایی به ارگ بم بزنم!!!!!!
دیدگاه ها (۴)

خدایا در عجبم از کارتاو را آفریدی،از من انتظار یکتا پرستی دا...

دلم مگر بت بود؟که خدا تو را برای شکستنش فرستاد.!!!

آخر بازیست... سوک سوک...پیدایت کردم...آنجادر آغوش دیگری!!!

سیاهی زیر چشمانم را دوست دارمجای پای رفتن توست!!!!

@tarlannn72 تقدیم به تو که یگانه ایی و بی همتا ❤️زنبور عسل ا...

"در وصف این روز ها"می توانم بگویم...."

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط