چون میگذرد ..

چون میگذرد ..

غمی نیس .. ✌️💔
دیدگاه ها (۶)

اگه درد داری من همدرت میشم 💔❤️‍🩹

ارامش تو این خونه ها تو هیچ خونه بتنی و اهنی نمیشه پیداکرد ....

💔✌️🤍

💝💛🧡💜❤💖💚🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺💙💙💙💙💙💙💙

میگذرد گپ نیس

تا میگذرد غمی نیست تا بگذرد ، درد کمی نیست (: - قشاعᥫ᭡꙳꙳꙳╰┈➤...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط