مــن همـینم كـه هـستم
مــن همـینم كـه هـستم
شـاخ نیــستم چــون گاو نـیستم
خـاص نیـستم چـون عــقده ندارم
فـقـط یه آدمم،
چیزى كه خیلیا نـیـستن.......!البته منظورم با شخص خاصی نیست
شـاخ نیــستم چــون گاو نـیستم
خـاص نیـستم چـون عــقده ندارم
فـقـط یه آدمم،
چیزى كه خیلیا نـیـستن.......!البته منظورم با شخص خاصی نیست
- ۶۴۴
- ۲۱ دی ۱۳۹۲
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط