باز این امتحانای بی خاصیت شروع شد منم که حوصله خوندن ندار

باز این امتحانای بی خاصیت شروع شد منم که حوصله خوندن ندارم اه کی میشه تموم شه من راحت شم🤕😭
دیدگاه ها (۰)

دوس داری باز واسم ناز کنی نه؟ 🤪🙊

اقا بیخیال شو من جوجه رو😂🤞

بچه ها کسی می‌دونه امتحانی خرداد می شروع میشه ؟والا دارم میم...

بعد از چند ماه بالاخره پست......این پست جهت اینه که بهتون بگ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط