می دونید بعضی از ماها خیلی زندگی سختی داریم این زندگی رو

می دونید بعضی از ماها خیلی زندگی سختی داریم این زندگی رو پشت خنده هامون پنهان میکنیم.
سخته این همه کار این همه بدبختی
آخرش لبخند بزنی بگی من خوبم هیچ اتفاقی برام نیفتاده
میدونی چرا این همه دورغ میگیم چون ما ادم ها هم دیگرو دوست نداریم اعتماد نمیکنیم
اعتماد داشتن مهمه
مثلا یکی سوار اتوبوس میشه ممکن با بغل دستیش تا آخر ایستگاه تمام درد زندگیشو بگه اون طرف هم همین طور بخاطر این که دوتا غریبه بیشتر بهم اعتماد میکنن تا دوتا آشنا خخ
چون اون غریبه میره دیگه ممکن نبینیمش ولی اشنا نه اون همیشه تو زندگیت هست میدونید
راهکار این مشکل چیه اولین کار پیدا کردن دوستان و کسانی که واقعا ادم خوبی هستند گندی نیستند دوم راه حل حذف کردن ادم های اضافی تو زندگیته
این ادم های اضافی مثل جلبک میمونن که راه اب تو رودخونه رو مبنند
این دست ماست که زندگی کنیم و موفق باشیم
فقط با کمی تفکر و کنار گذاشتن احساسات و منطقی فکر کردن میشه یه رابطه پاک و بدون دورغ رو شروع کرد سخته ولی کار نشد نداره
دیدگاه ها (۳)

خخخخ دقیقا

..

دقیقا

our mistake (part 1)

۲ ستاره و ۳ ماهپارت۱۰دامیان رفت که چسب زخم بیاره و هیچکی بجز...

سلام خوبید؟🐈چیشیا ام و خوب خواستم ازتون خداحافظی کنم:)راستش ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط