وای چانیو اینو دوست دارم

وای چانیو اینو دوست دارم
دیدگاه ها (۱)

بعد یه روزه خستگی ناپذیر میریم برا لالا شب خوش اکسویی ها

سلوووم نانازای منننننن خوشگلو جیگرتون اومدآقا من کدوم باشممم...

زبونمو نگا اووووووم زبون درازم

آقا من رفتم فریاد بزنم بای

وای اینو خیلی دوست دارم

وای اینو خیلی‌ دوست دارم خودم ساختم چطوره؟

ادیت از کوچو شینوبو

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط