#پپسی اولین برندی بود که در سال 1940 مستقیما از سیاهپوستا
#پپسی اولین برندی بود که در سال 1940 مستقیما از سیاهپوستان در تبلیغاتش استفاده کرد. علاوه بر این، کارمندان سیاهپوست استخدام کرد تا فروش محصولات خود را در این قشر از جامعه نیز افزایش دهد.
- ۳۱۴
- ۲۲ شهریور ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط