دارم ولی نیستش ک بهم بگه 😢 😔 😪

دارم ولی نیستش ک بهم بگه 😢 😔 😪
دیدگاه ها (۲۱)

😢

سه هویی 😒 توهین = بلاک

صبح بخیر 😃 😄

شب خوش 😢 💔

😭😭

کی این آهنگ چیکیتا را داره اسمشو بهم بگه روش قفلی زدم دارم د...

خیلی دوست دارم بدونم کی این پستم رو گذارش کرده بیاد پیوی من ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط