سلامتیه کسی که
سلامتیه کسی که
وقتی توی آغوش میگیریمش همه ی وجودم میلرزه،
نه ازترس یاعشق بازی،
واسه وحشت از فردای بدون اون...!!!
وقتی توی آغوش میگیریمش همه ی وجودم میلرزه،
نه ازترس یاعشق بازی،
واسه وحشت از فردای بدون اون...!!!
- ۱.۶k
- ۰۴ آذر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط