#TheGreatKhamenei
#TheGreatKhamenei
امریکا و استکبار جهانی همچنان در فکر این هستند که سلطهی خودشان را به هر شکلی که بتوانند، به این ملت برگردانند.
دولت امریکا امروز در چشم ملت ایران، منفورترین دولتها بعد از دولت غاصب صهیونیستی است.
قدرت استکباری و جهنمی امریکا ماندنی نیست و از بین خواهد رفت.
مرعوب شدن از توانائیها و اقتدارات امریکا یک چیز بسیار غلط است.
هرجا که نشانی از امریکا داشته باشد، سیهروزی و بدبختی بر مردم آنجا حاکم است.
هیچ ملتی تا به حال مثل ملت ما، رژیم مستکبر و زورگوی امریکا را تحقیر نکرد.
امریکا و استکبار جهانی همچنان در فکر این هستند که سلطهی خودشان را به هر شکلی که بتوانند، به این ملت برگردانند.
دولت امریکا امروز در چشم ملت ایران، منفورترین دولتها بعد از دولت غاصب صهیونیستی است.
قدرت استکباری و جهنمی امریکا ماندنی نیست و از بین خواهد رفت.
مرعوب شدن از توانائیها و اقتدارات امریکا یک چیز بسیار غلط است.
هرجا که نشانی از امریکا داشته باشد، سیهروزی و بدبختی بر مردم آنجا حاکم است.
هیچ ملتی تا به حال مثل ملت ما، رژیم مستکبر و زورگوی امریکا را تحقیر نکرد.
- ۴.۱k
- ۱۱ فروردین ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط