اینو دوس دارم

اینو دوس دارم


نازه


>_<
دیدگاه ها (۳)

لایک بدید وگر نه شلیک می کنم

ناژی>_^

خخخخخخخحقیقت تلخه جانم>_<

هوا سرده کاپشنم کولایک بدید

اینو خیلی دوست دارم خیلی نازه🥲💕#نقاشی #طراحی

شکل‌های که من دوس دارم و من اینو درس کردم😅و اصکی ممنوع❌️

واییی این یکی از نقاشی هایی بود که سرش پاره شدم و اینو هم دو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط