نمیدونم دقیقااز این کار چی بهشون میرسه فقط خیلی رو مخه!
نمیدونم دقیقااز این کار چی بهشون میرسه فقط خیلی رو مخه!
سلام و درود
روزتون مبارک دخترای خوشگلم
ممنون میشم چند لحظه وقت با ارزشتون رو به من بدید!
ببینید
الان انقدرررررر اعصبانیم که میشه از اعصبانیتم برق تولید کرد 🤡 مدت هاست که دارم فیکایی میبینم که کاور فیکاشون با مال من اصلا فرق نداره..مثلا طرف فونت رو عوض کرده فک کرده خیلی تغیر کرده؟!
به طرز عجیبی دارن کاورشانو مثل کاور فیکای من درست میکنن!
ببینید اوکی شاید خیلی ها با این موضوع کپی از کاور فبک هاشون مشکلی نداشته باشن ولی من جزء اون خیلی ها نیستم من کپی از فیک هام و کاور فیک هام خط قرمزمه
امروز با فیکی مواجه شدم که دقیقا طرف کاور فیک منو درست کرده بود بگذریم که دقیقا فیکشم خیلی با فیکی که منو سیسیم همکاری کرده بودیم فرقی نداشت!
بگذریم که طرف دقیقا سعی داره مثل منم حرف بزنه
واقا باورم نمیشه که یک ذره هم با خودت فکر نکردی چقدر کارت زشت و احمقانست
نمیخوام بگم کاور های من خیییییییلی خاصن نه اینجوری نیست ولی ایدش مال خودم بوده من به هر کی هم یاد دادم کاور فیکامو چجوری درست میکنم طرف یه چیزی درست کرده که با مال من فرقی نداشته
تمومش کنید خواهشا
یذره فکر کنید خلاقیت به خرج بدید از خودتون ایده بدید
خودتون باشید!
نه اینکه زحمات یکی دیگرو کپی کنید
از شما عزیزانم یه چیزی میخوام
هر جا دیدید از فیک من کاور فیک من و هر چیز پیج من کپی میکنن بهم اطلاع بدید
ببخشید وقتتون رو گرفتم
روز خوش
در پناه خدا❤️
سلام و درود
روزتون مبارک دخترای خوشگلم
ممنون میشم چند لحظه وقت با ارزشتون رو به من بدید!
ببینید
الان انقدرررررر اعصبانیم که میشه از اعصبانیتم برق تولید کرد 🤡 مدت هاست که دارم فیکایی میبینم که کاور فیکاشون با مال من اصلا فرق نداره..مثلا طرف فونت رو عوض کرده فک کرده خیلی تغیر کرده؟!
به طرز عجیبی دارن کاورشانو مثل کاور فیکای من درست میکنن!
ببینید اوکی شاید خیلی ها با این موضوع کپی از کاور فبک هاشون مشکلی نداشته باشن ولی من جزء اون خیلی ها نیستم من کپی از فیک هام و کاور فیک هام خط قرمزمه
امروز با فیکی مواجه شدم که دقیقا طرف کاور فیک منو درست کرده بود بگذریم که دقیقا فیکشم خیلی با فیکی که منو سیسیم همکاری کرده بودیم فرقی نداشت!
بگذریم که طرف دقیقا سعی داره مثل منم حرف بزنه
واقا باورم نمیشه که یک ذره هم با خودت فکر نکردی چقدر کارت زشت و احمقانست
نمیخوام بگم کاور های من خیییییییلی خاصن نه اینجوری نیست ولی ایدش مال خودم بوده من به هر کی هم یاد دادم کاور فیکامو چجوری درست میکنم طرف یه چیزی درست کرده که با مال من فرقی نداشته
تمومش کنید خواهشا
یذره فکر کنید خلاقیت به خرج بدید از خودتون ایده بدید
خودتون باشید!
نه اینکه زحمات یکی دیگرو کپی کنید
از شما عزیزانم یه چیزی میخوام
هر جا دیدید از فیک من کاور فیک من و هر چیز پیج من کپی میکنن بهم اطلاع بدید
ببخشید وقتتون رو گرفتم
روز خوش
در پناه خدا❤️
- ۴.۰k
- ۰۵ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۲۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط