بعد از تو بگو این من بیچاره چگونه!؟

بعد از تو بگو این من بیچاره چگونه!؟
در یک چمدان جا بدهم خاطره ها را؟
دیدگاه ها (۴)

ازش استفاده کن😉

بیشتر کارهایی رو ک خوشحالت میکنه انجام بده

خواهر: برادر حراجه!!برادر: خواهرمو دوست دارم

ماه، شاید فرزند نداشته ی ماست!زیبایی اش ب تو رفته ...تنهایی ...

بازم این دوتا سوال :یه خاطره بگو بخندیم 🗿

بگو دروغه رفتنت...ادیت خودمه خوبه؟؟نظر میخواماابیچاره بک جین...

بیچاره ها ... تو خودشون 😜 این چه وعض صدا زدنشونه 😅😐

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط