"عشق " همیشه از اولش "عشق "است....
"عشق " همیشه از اولش "عشق "است....
ولی یک روز چشم که باز میکنی.... میبینی "عشق " دیگر "عشق "نیست!
میبینی نه میتوانی"بروی".... نه....."بمانی"!!! آنجاست که دیگر "عشق" "درد"است....
و تو غمگینی از "دردی" که اینقدر "وفادار "است!!!
ولی یک روز چشم که باز میکنی.... میبینی "عشق " دیگر "عشق "نیست!
میبینی نه میتوانی"بروی".... نه....."بمانی"!!! آنجاست که دیگر "عشق" "درد"است....
و تو غمگینی از "دردی" که اینقدر "وفادار "است!!!
- ۱.۱k
- ۲۸ آبان ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط