من مال ط نیستم خو مال خودمم !

من مال ط نیستم خو مال خودمم !
دیدگاه ها (۱)

یه جوری ادم رو نا امید نکنید که وقتی برگشتین باورمون نشه

شما که غریبه نیستید،طوفان دیگری در‌ راه است؛چشم هایش.

همونطور که بافتنِ مو یه کارِ مَردونَست.. بستن و باز کردن دکم...

از منتا حال خوب،یڪ تو فاصِله است

یه روزی میگفتی ط ،عاشقتم بی اندازمولی خو دور و ورت دخترای جی...

من مال این نسل نیستم ...

واس خودمم بعضی وقتا مهم نیستم 💔🙃🙃💔💔💔💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط