به نظر من استقلالیا حرف نزنن بهتره😂

به نظر من استقلالیا حرف نزنن بهتره😂
دیدگاه ها (۲)

واقعاااا تعجب میکنم چرا بعضیا هنوز فن ش.خ هستن!!!!🤮🤬

فدا مدا

بهشون یاد دادیم۴ واقعی رو...😂💪🏼

❤😍

یعنی واقعا یکم انسانیت ندارن که پشت مرده حرف نزنن

به نظر شما کدوم بهتره؟

این یکی جدیده

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط