میبینم کره بردههههه

میبینم کره بردههههه
ان شا الله دفعه بعد پیروز میشید
بازی عه دیگه برد و باخت داره
اگه برد و پذیرفتی باید باختم بپذیریم
یادمون نره که باخت پلی برای موفقیت عه 👌
دیدگاه ها (۳)

#IU

یلداتون مبارک ❤❤❤

فالو شههههه@bts.jin

یعنی واقعا به فکر ما نبودید تنهامون گذاشتید💔

سایت بیلبورد کره یه رای گیری گذاشته که عقبیم ،و تو رتبه دوم ...

𝗕𝗶𝗴 𝗹𝗶𝘁𝘁𝗹𝗲 𝗰𝗮𝘁𝗣𝗮𝗿𝘁 : ⁶با یه کاسه پفیلا از آشپزخونه بیرون اوم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط