تومیرفتےومن

تومیرفتےومن
نگاه میڪردم...
هرگز این همه
مرگ را یڪجا
ندیده بودم...
3سال گذشت...😔
دیدگاه ها (۸)

💙 💙 💙 💙

خداحافظ طلوعم خداحافظ غروبمخداحافظ ای تنهاامیدم😔 سه سال گذشت...

👑 دوتا💙 💙 عشق👑

شادترین صحنه کنسرت شادمهر،،،؛👌😍

این شیپ رو ندیده بودم که دیدم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط