روزهــا میخــوابم و شبــهـا بیــدارم ! چــون تــاریـکی شب

روزهــا میخــوابم و شبــهـا بیــدارم ! چــون تــاریـکی شب ، بـــرامــ قــابــل تحمـّـل تــر از “تـــاریــکی” روزهــامــه !

#Mahdi
دیدگاه ها (۶)

مـــــیدونے از کِے رفیقــــامو از دســـت دادم؟از وقـــتے یاد...

Armin

Armin

:::ﻣـــــــــﻦ ﺍﻳـﻨﻢ::: ﺯﻭﺩ ﺩﻝ ﻣﮯﺑﻨــﺪﻡ. . . ﺩﻳــﺮ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﻣﮯ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط