وایی..اصلا حالم خوب نیست

وایی..اصلا حالم خوب نیست
چسناله نیست..اینقدر هم نگید چی شده
دیدگاه ها (۲۷)

آره عسیسم..پس برو به کار کردن رو صدای خروسیت برس🤭

رفتم بهداری..مرتیکه یعنی چی چیزی نیننم داشت سر همین چیزی نی ...

سرم درد میکنهچشمم درد میکنهپام درد میکنهدندونم درد میکنه

چرا طب دار-

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط