خداوند من «بهشتی» دارد
خداوند من «بهشتی» دارد
نزدیک،،زیبا،،بزرگ
و به گمانم «دوزخی» دارد
کوچک،،بعید
و در پی دلیلی ست،که ببخشد ما را
گاهی به بهانه یک دعا...!!
نزدیک،،زیبا،،بزرگ
و به گمانم «دوزخی» دارد
کوچک،،بعید
و در پی دلیلی ست،که ببخشد ما را
گاهی به بهانه یک دعا...!!
- ۲.۲k
- ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط