بی تو هیچ نمیخواهم...نه اسمان...نه زمین...نه باران...نه خ
بی تو هیچ نمیخواهم...نه اسمان...نه زمین...نه باران...نه خیس شدن...نه تازگی...نه طراوت...گرمااای دستانت را به من بده...همه چیز را از من بگیر
- ۱.۸k
- ۱۲ آبان ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۱۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط