اگه زندگی اینه من میرم بخوابم:/

اگه زندگی اینه من میرم بخوابم:/
دیدگاه ها (۲)

تنهایی از اون آدم عاشق یه کوه بی احساس میسازه :)

خیلی احمقن اونایی که فکر میکنن آدم تو شوخی دلش نمیشکنه

رفیق پای درد دل من نشین بوی دود میگیری 🚬

من شاهد قتل خودم بودم :)

زندگی عالی میشه اگه جای بکی باشی منظورم اینه بکی خیلی خوش شا...

آپدیت ویورس جیهوپ 🐿: بعد از مدت‌ها دارم میرم پاریس!!!میرم و ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط