مَن هیچـکی روُ نَدآرَم ٬ مَن هیچـکی هَم نِمیخوآم

مَن هیچـکی روُ نَدآرَم ٬ مَن هیچـکی هَم نِمیخوآم
مَن هیچی نَدآشتَمُ ٬ دیگِہ هیچی هَم نِمیخوآم✌
دیدگاه ها (۱)

دلمو دزدیدی به کی پز میدی؟به من که واسه تو بد زمین خوردم که ...

#عن😂

😓 🔫

😓 🔫 😂 😂 😂

بخدا من هیچی ندارم بگم😭🥵

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط