چقدر با ادب و با تربیت❤️‍🔥

چقدر با ادب و با تربیت❤️‍🔥
دیدگاه ها (۰)

منم بی سوادم ولی چیز خل نیستم،🐒

خب،🐒

جگاه آگهی🥺کوزلری کورسن مع؟ خماری واهم شکاری🙃

همین ها شب روزبه اسم کارگر بی کار زیر هر متن خبری💔🚶

وقتی هیتر میبینم : خط و نشون

مهمترین وظیفه‌ی والدینمراقبت از سلامت و ادب و تحصیل فرزندان ...

مهمترین وظیفه‌ی والدینمراقبت از سلامت و ادب و تحصیل فرزندان ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط