درسته که ما روزه نمیگیریم😒
درسته که ما روزه نمیگیریم😒
ولی دیگه اینقدر هم کافر نیستیم که اگه واسه افطاری جایی دعوت شدیم نریم😐
منتظر تماس سبز شما هستیم!
ولی دیگه اینقدر هم کافر نیستیم که اگه واسه افطاری جایی دعوت شدیم نریم😐
منتظر تماس سبز شما هستیم!
- ۴۵۰
- ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط