از من ب شوما نصیحت زیااااد باقلبتون بحث نکونین اصاب مصاب

از من ب شوما نصیحت زیااااد باقلبتون بحث نکونین اصاب مصاب ندارههههه
خخخخ
دیدگاه ها (۷)

نودوهشت لنگه جوراب سوراخ دارم مونده رو دستم مسعوله اموره مد...

خخخختبرررییییییییک

داشتم با تلیفون صوحبت میکردم یه خبر خوش داشتن بم میدادنمنم ه...

هی هی هییییاصن خوااااااب ندارم:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط