عذاب دنیا
عذاب دنیا
ﻣﺜﻞ ﺍﯾﺴﺘﺎﺩﻥ ﺭﻭﯼ
ﺳﯿﻤﺎﻥ ﺧﯿﺲ
ﻣﯽﻣﺎﻧﺪ!!!!
ﻫﺮ ﭼﻪ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺑﻤﻮﻧﯽ،
ﺭﻓﺘﻨﺖ ﺳﺨﺖتر
ﻣﯿﺸﻪ.......
ﻭﻗﺘﯽ ﻫﻢ ﮐﻪ ﺑﺮﯼ،،،،
ﺟﺎﯼ ﭘﺎﯾی ازت ﺑﺮﺍﯼ
ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺑﺎﻗﯽ ﻣﯽﻣﻮﻧﻪ...!
ﻣﺜﻞ ﺍﯾﺴﺘﺎﺩﻥ ﺭﻭﯼ
ﺳﯿﻤﺎﻥ ﺧﯿﺲ
ﻣﯽﻣﺎﻧﺪ!!!!
ﻫﺮ ﭼﻪ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺑﻤﻮﻧﯽ،
ﺭﻓﺘﻨﺖ ﺳﺨﺖتر
ﻣﯿﺸﻪ.......
ﻭﻗﺘﯽ ﻫﻢ ﮐﻪ ﺑﺮﯼ،،،،
ﺟﺎﯼ ﭘﺎﯾی ازت ﺑﺮﺍﯼ
ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺑﺎﻗﯽ ﻣﯽﻣﻮﻧﻪ...!
- ۴۲۹
- ۲۴ مهر ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط