شکر وسپاس خدای منان را

شکر وسپاس خدای منان را
که نشان داد به ما راه و چاه را
بگفتا مارا ای فرزند خوب
رها کن کارهای خراب را
که این راه ابلیس لعین
به باد میدهد همچو او هزار سال ثواب را
سرشتم تورا از آب گل
اما نهادم در وجودت طلای ناب را
که آن عقل و تدبیر توست
تا بجویی راه ثواب از خراب را
بر حضر باش که شیطان دنبال توست
تا که شیرین نماید در رخت عذاب را
این همه داده مارا نعمت و پند
شکر نباید گفت بهترین ارباب را
آن که لم یحتاج بود و هست
پس بیا گوییم در قبالش بهترین جواب را
الحمدالله رب العالمین
که برما ارزانی داشت این نعمت های ناب را
محتاج کس نباش جز رب خویش
آن که هر لحضه صدایش کنی میدهد جواب را
شبتون بخیر و دلتون آروم و لحظه هاتون خوش
یا حق و حق نگهدارتون دوستای مهربون ویسکی ام

/ سعید
دیدگاه ها (۳)

/ سعید

/ سعید

باتوام ابر سفید و باران زا.....برحذر باش و این چنین بر دشت ...

/ سعید

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط