هیچی بدتر از این نیست که
هیچی بدتر از این نیست که
بعد از کلی آرایش و مو درست کردن
یادت بیاد اون پیراهن یقه تنگ اصلیه
رونپوشیدی ! 🤦♀😭
بعد از کلی آرایش و مو درست کردن
یادت بیاد اون پیراهن یقه تنگ اصلیه
رونپوشیدی ! 🤦♀😭
- ۴.۱k
- ۱۹ فروردین ۱۴۰۰
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط