☜↺ﺍﯾــــﻦ ﺭﻭﺯا ﺟُـــــــــﺰ ﺭَﻓﯿﻘــــام

☜↺ﺍﯾــــﻦ ﺭﻭﺯا ﺟُـــــــــﺰ ﺭَﻓﯿﻘــــام

ﮐَﺴـــے پُشتــِـــ ﺩُﺷﻤَﻨــام ﻧﯿـــﺲ↻☞


♧مـــــن♧
≅اون زخمـــیــو خوردم≅
که ∉تــــToـــــو∌
☆ از حــــHesـــس☆ کردنش❕میمیری❕
دیدگاه ها (۱۸)

دختر که باشی...میفهمی وقتی طرف بت میگه "خونه تنهام" یعنی چی....

متحــرک

متــحرک

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط