چقدر اخه تو مهربونی

چقدر اخه تو مهربونی
دیدگاه ها (۲۸)

اینم توی سخت ترین شرایط پیشم بود مرسی که هستی

😭

اینم توی سخت ترین شرایط پیشم بود

دورت بگردم ابجی

من فدات شم چقدر مهربونی تو آخهکاش توی ایرانم به انتخابات هم ...

ددییی شوتووووو🛐

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط